KREATIVITI TERAS KECEMERLANGAN

SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SK PADANG HILIRAN KUALA TERENGGANU

JALAN SULTAN MOHAMAD 20050 KUALA TERENGGANU | TEL:09-6241420 | FAX:09-6311400 | Email:TBA3092@yahoo.com.my | Kod Sek : TBA3092 | http://skpdghiliran.blogspot.com


WARGA GURU SESI 2014

WARGA GURU SESI 2014

STAFF SOKONGAN SKPH

STAFF SOKONGAN SKPH

Tuesday

School Attack TV3

23 Februari 2011 - Suasana di SKPH diceriakandan dimeriahkan dengan kedatangan serombongan Pasukan School Attack TV3. Semua pelajar dihidangkan dengan pelbagai acara permainan dan berkenal mesra dengan para selebriti TV3 yang hadir seperti diketuai oleh Encik Azri bin Badri, Aidid Marcelo, Maria Tunku Sabri, Chomel, Hani, Abang Bad serta para kru yang sentiasa tidak duduk diam melayan murid-murid sekolah.

Murid-murid PPKI telah mempersembahkan nyanyian sebagai pembuka acara. Pertandingan seperti permainan bola jaring, dam ular besar, menjaringkan gol, baling belon berisi air berpasangan dan sebagainya.

Acara berakhir pada jam 1 tengah hari. Semua warga sekolah dengan penuh rasa hormat dan bangga dapat menjayakan School Attack bersama-sama pihak TV3. Terima kasih daun keladi kepada pihak TV3..kalau boleh datanglah lagi ke sekolah kami.

Gambar Peristiwa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More